Välkommen hit!

Hejsan,
Vad kul att du som läser har hittat hit!
 
Det första jag funderar över när man kommer in på en ny blogg eller annan sida (facebook, instagram osv..) är -> Vad är det här för typ av plats? Vem är personen bakom? Är det något som passar för mig att läsa här? Kan jag lära mig något nytt eller är det en plats att avlasta alla måsten på och bara få vara en stund?
Jag vill så klart att detta ska vara en plats som både ökar intresset att läsa mer, att lära sig något nytt och att bara få vara en stund.
 
 
Jag studerar till Hälsovägledare och blir klar nu till sommaren. Därefter kommer jag att under sommaren gå certifiering för kostrådgivare och sedan under hösten till massageterapeut. Sen kommer jag förmodligen fördjupa mig mer då detta är något som verkligen behövs och kommer att behövas. Det är otroligt mycket prestationer, stress, ångest och utmattning här ute i världen, desto mer nu under denna pandemi vi lever i för tillfället. Så därför tänkte jag börja med den här bloggen. Den får bli min start som Hälsovägledare.
 
"Hallelujah för att våren är kommen och vi äntligen kan ta oss ut på promenader med solljus och lite värme".
 
Det här får bli ett lite enklare introinlägg. Nästa gång är det dags att se vem som är personen bakom denna blogg!
 
Ha det så trevligt tills dess ♥
 
 

Kommentera här: